صفحه شخصی سعید شایان سرشت   
 
نام و نام خانوادگی: سعید شایان سرشت
استان: آذربایجان شرقی - شهرستان: تبریز
رشته: کارشناسی ارشد عمران
تاریخ عضویت:  1393/04/31
 روزنوشت ها    
 

 تبریز برج شهر ایران بخش عمران

7

تبریز دومین شهر کشور از نظر بلند مرتبه سازی و زیبایی ساختمان در کشور میباشد.چرا که شما در هر کوی و محل چندین برج بالای ۱۰ طبقه مشاهده خواهید کرد ... ادامه»

دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 16:03 ، نظر بدهید

 پدیده کاویتاسیون در سرریز سد گلن کانیون آمریکا بخش عمران

5

در سال های اخیر حوادث زیادی در نقاط مختلف جهان در ارتباط با مسئله کاویتاسیون (خلاءزایی) در سرریز سدهای بلند درنواحی ای که سرعت جریان زیاد می باشد به وقوع پیوسته است که توجه مهندسین هیدرولیک را به خود معطوف داشته است... ادامه»

چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 16:17 ، نظرات(2)

 با طولانی‌ترین پل‌های معلق جهان آشنا شوید بخش معماری

6

پل‌های معمولی، مانند سقف ساخته می‌شوند. یعنی تمام بار بر روی ستون‌هایی می‌رود که در زیر پل قرار دارند. بر حسب اندازه پل، باید ستون‌هایی در فواصل کوتاهی از یکدیگر در زیر پل قرار گیرند و بار وارده بر پل را تحمل کنند. تقریباً تمام پل‌هایی که در تقاطع بزرگ‌راه‌ها مشاهده کرده‌اید از این قبیل پل‌ها هستند... ادامه»

شنبه 10 آبان 1393 ساعت 07:11 ، نظرات(2)

 تصاویری زیبا از سرریزهای نیلوفری بخش عمران

4

سازه ای که آب اضافی را خصوصا به هنگام سیلاب که جریآن آب به بدن سد صدمه وارد میاورد و امکان دارد باعث تخریب آنها شود، دفع میکند.در حقیقت این نوع سازه، تخلیه کننده در یاچه سد در مواقع اضطراری میباشد... ادامه»

چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 09:19 ، نظرات(2)

 ۸۰ درصد پروژه‌های عمرانی کشور تعطیل است بخش شهرسازی

4

رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران از پرداخت ۴۸۱۰ میلیارد تومان مطالبات معوق پیمانکاران توسط دولت خبر داد و گفت:‌ با توجه به این‌ اقدام در حال حاضر ۲۰ تا ۲۵ درصد پروژه‌های عمرانی کشور فعال شده است... ادامه»

سه شنبه 31 تیر 1393 ساعت 16:33 ، نظر بدهید